Hiromi: «Фортепіано – це моя професія, моє хобі та мій кращий друг»
Японська джазова піаністка і композиторка Hiromi презентувала свій новий проект з колумбійським арфістом Edmar Castaneda у Київському Жовтневому палаці 21 травня. А напередодні концерту вона завітала в гості до Радіо Аристократи, щоб задовольнити цікавість Олексія Когана і всіх слухачів Jazz Time.
Хіромі відома своїм віртуозним поєднанням несхожих, здавалося б, стилів (класика, традиційний джаз, пост-боп, ф’южн) та візуальним підходом до музики. Ще в дитинстві її навчили використовувати не академічні терміни, а кольори. Червоний, наприклад, – щоб показати темперамент чи роздратування, синій – щоб висловити сум. Так виходить, що вона «грає веселку».
Почали ефір з того, як замість Trio Project з Ентоні Джексоном та Саймоном Філіпсом постав дует з Кастанеда: «Ми ділили одну сцену на джазовому фестивалі в Монреалі, тоді я зустріла його вперше. Ніколи не бачила, щоб так грали на арфі. А коли зустрілись вдруге, я зрозуміла, що ми говоримо однією музичною мовою».
Хіромі розказала, чому їй зовсім не важко вигадувати назви для своїх творів та які музиканти впливають на неї. Також піаністка зізналась: де б не перебувала, відчуває себе японкою, що, на її думку, дуже по-японськи.
Іноді я чую музику в голові просто коли прогулююсь вулицею
Повну версію розмови ми турботливо прикріпили до новини. А особливо терплячих слухачів очікує приємний бонус – гра у «Вгадай мелодію» з тією, хто впізнає (вибачте, спойлер) Chick Korea з четвертої ноти.
«Як ти думаєш, мелодія може виникнути в голові музиканта уві сні?»
«Натхнення – воно усюди» – відповідає Hiromi. Ми не можемо їй не вірити.